Pak aan!
Door: Robert van de WielOnze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.
Onder Oogst lees je de oogsten (artikelen, blogposts en nieuws) van onze leden.
Heb je zelf nieuws dat je graag onder de aandacht wilt brengen bij de leden? Een toffe nieuwe campagne gelanceerd? Een nieuwe klant aan jullie portfolio mogen toevoegen? Een collega onder de aandacht brengen? Een inspirerend blog dat je graag wilt delen? Meld jouw Oogst dan eenvoudig aan via deze link.
Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.
Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.
Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?
Van 1 juli t/m 27 juli vind je op de 1e etage van de Bibliotheek LocHal het Roze Maandag Pop-Up Museum. Scheepens & Stichting Roze Maandag werken elk jaar samen aan een campagne die de boodschap van Roze Maandag uitdraagt. In de tijdelijke expo maak je kennis met de aankomende campagne én blik je terug … Lees Meer
Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!
Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!
Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op! GIG nummer 1 in de FONK150 Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer
PauwR gaat via dochterbureau Allisy ‘Innovation as a Service’ aanbieden. Samen met consultants Noud van den Eerenbeemt en Orpheo Bena is PauwR dit nieuwe bureau gestart, waarin alle partijen een aandeel hebben.
Vanuit mijn onderneming Fierce Marketing ben ik vanaf nu beschikbaar als digital marketeer.
Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.
In opdracht van The Fabric of Home fotografeerde Rene van der Hulst de ‘Exclusives’ lijn voor het nieuwe Montèl magazine, art-direction Wilma Tichelaar.
TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).
Voor parkeer app ParkBee bedacht PauwR een geautomatiseerde advertentiecampagne waarmee zij bekende concurrenten zoals Q-Park en YellowBrick te slim af zijn.
Flashpoint is wél betrokken bij het komende WK voetbal met de lancering van de nieuwe officiële webshop van de Belgische bond! Check op shop.belgianreddevils.be!
De campagne voor Future Proof werd bekroond met de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017! En ja, dat we ‘as beste’ uit de bus kwamen mogen we best van de ehhh … daken schreeuwen, toch? 😉
Wandsfeer op maat ( 378 x 475 cm ).
Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer
In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens
Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.
De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.
‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.
Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.
Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.
FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…
Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer
Het Online Marketing Bureau van Claudia en Jules Van Hoef verhuist per 1-1-2018 naar het hippe, inspirerende en innovatieve Gebouw 88 in de spoorzone. Het is een mooi stuk historie van Tilburg en tegelijkertijd de toekomst van Tilburg. Zij vestigen zich hier per 1-1-2018.
Kinderen hebben even wat minder te doen. Daarom richtte VeertienElf Media het KinderReclameBureau op. Het KinderReclameBureau biedt leuke creatieve opdrachten én geeft de makers van morgen een kijkje achter de schermen van de creatieve wereld.
Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”
Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer
OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer
Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer
PauwR lanceert Creative Lab om verhalen van bedrijven en merken beter te vertalen naar digitaal.
Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.
De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.
Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.
Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.
Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer
DOCK14 is de nieuwe naam van de Bevlogen Reclamemakers uit Oisterwijk
Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.
Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.
Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.
Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?
Het Online Marketing Bureau van Claudia en Jules Van Hoef verhuist per 1-1-2018 naar het hippe, inspirerende en innovatieve Gebouw 88 in de spoorzone. Het is een mooi stuk historie van Tilburg en tegelijkertijd de toekomst van Tilburg. Zij vestigen zich hier per 1-1-2018.
Van 1 juli t/m 27 juli vind je op de 1e etage van de Bibliotheek LocHal het Roze Maandag Pop-Up Museum. Scheepens & Stichting Roze Maandag werken elk jaar samen aan een campagne die de boodschap van Roze Maandag uitdraagt. In de tijdelijke expo maak je kennis met de aankomende campagne én blik je terug … Lees Meer
Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op! GIG nummer 1 in de FONK150 Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer
DOCK14 is de nieuwe naam van de Bevlogen Reclamemakers uit Oisterwijk
De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.
Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer
Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.
Wandsfeer op maat ( 378 x 475 cm ).
Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”
Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer
Vanuit mijn onderneming Fierce Marketing ben ik vanaf nu beschikbaar als digital marketeer.
Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.
Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.
Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!
Kinderen hebben even wat minder te doen. Daarom richtte VeertienElf Media het KinderReclameBureau op. Het KinderReclameBureau biedt leuke creatieve opdrachten én geeft de makers van morgen een kijkje achter de schermen van de creatieve wereld.
FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…
In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens
PauwR gaat via dochterbureau Allisy ‘Innovation as a Service’ aanbieden. Samen met consultants Noud van den Eerenbeemt en Orpheo Bena is PauwR dit nieuwe bureau gestart, waarin alle partijen een aandeel hebben.
In opdracht van The Fabric of Home fotografeerde Rene van der Hulst de ‘Exclusives’ lijn voor het nieuwe Montèl magazine, art-direction Wilma Tichelaar.
TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).
De campagne voor Future Proof werd bekroond met de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017! En ja, dat we ‘as beste’ uit de bus kwamen mogen we best van de ehhh … daken schreeuwen, toch? 😉
Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.
Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.
‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.
Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer
Flashpoint is wél betrokken bij het komende WK voetbal met de lancering van de nieuwe officiële webshop van de Belgische bond! Check op shop.belgianreddevils.be!
De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.
Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer
PauwR lanceert Creative Lab om verhalen van bedrijven en merken beter te vertalen naar digitaal.
Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.
Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!
Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.
Voor parkeer app ParkBee bedacht PauwR een geautomatiseerde advertentiecampagne waarmee zij bekende concurrenten zoals Q-Park en YellowBrick te slim af zijn.
Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.
Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer
OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer
Factoringbedrijf o2Factoring lanceerde afgelopen zomer de campagne ‘Geld is tijd’ in samenwerking met Scheepens – Your Creative Agency. O2Factoring geeft met de campagne een tegengeluid aan de 24-uurseconomie die gekenmerkt wordt door de opzwepende uitspraak: tijd is geld. ‘Geld is tijd’ overstijgt het campagneniveau waar het nu als nieuwe bedrijfsvisie fungeert voor het factoringbedrijf. Als … Lees Meer
Een vergaderlocatie met golfsimulator opende CCB lid en -sponsor Pieter Voogt dit jaar in hartje Tilburg. “Zelf maak ik er heel graag gebruik van, maar ik ben ook vaak onderweg of werk thuis. Het pand is zo gaaf geworden dat het bijna misdadig zou zijn om het dan niet aan anderen beschikbaar te stellen via verhuur van een dag of langer.”
Onze hoofdsponsor GIG is door FONK uitgeroepen tot hét videoproductie bedrijf van Nederland binnen de Fonk150 best agencies verkiezing! En daar zijn we natuurlijk trots op! GIG nummer 1 in de FONK150 Elk jaar beoordeeld online platform en magazine FONK de Nederlandse bureauwereld. In deze prestigieuze strijd waarin Nederlandse bureaus zich verdringen om … Lees Meer
Vanaf 1 september is het splinternieuwe online marketingbureau Happy Talents Tilburg in bedrijf! Zes enthousiaste talenten met ondernemersbloed van Fontys Commerciële Economie Tilburg en de specialisten van het in Tilburg gevestigde PauwR gaan gezamenlijk aan de slag met online marketingvraagstukken van ondernemers in Tilburg en omstreken. Happy Talents Tilburg vind je in een bruisende hub aan de Willem II-straat, hartje centrum.
Menig CCB-lid klust er nog aardig bij als vrijwilliger. Zo zet fotograaf Raldo Neven zich in voor de Living Museum Tilburg, een vrijplaats voor talentontwikkeling en persoonlijk herstel. Daklozen of mensen met een psychiatrische achtergrond of een verslaving kunnen er kunst maken en zich creatief uitdrukken. Het initiatief bestaat dit jaar vijf jaar. Dat werd … Lees Meer
OMW2, oftewel On My Way To, is een mobiliteitsoplossing voor ondernemers en zzp’ers, ontwikkeld door bedrijf XXlmo. Voor de naam, de visuele stijl, de messaging en de communicatiemiddelen is reclamebureau De Code ingeschakeld. XXImo’s oplossing concurreert op aanbod én prijs, dus de propositie was snel duidelijk: ‘maximale mobiliteit tegen minimale kosten’. Passend bij de ‘en … Lees Meer
Digital Marketing Agency PauwR uit Tilburg sluit zich aan bij de Happy Horizon groep uit Eindhoven. Hierdoor groeit de Happy Horizon groep in medewerkers naar ruim 310 digital specialisten op het gebied van marketing, development en creatie. PauwR gaat, samen met zusterbureau Flashpoint, specialist in e-commerce, de Tilburgse hub vormen van de groep.
Eindhoven365 opent in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store Eindhoven365 lanceert in samenwerking met PSV een PSV Eindhoven City Store, waar ze o.a. Eindhoven merchandising gebaseerd op merk Eindhoven verkopen. De merklijn is te bekijken op thisisthevibe.com. Campagne PSV shirt De campagne voor het PSV shirt zelf, getiteld Made in Eindhoven, is ook … Lees Meer
Kinderen hebben even wat minder te doen. Daarom richtte VeertienElf Media het KinderReclameBureau op. Het KinderReclameBureau biedt leuke creatieve opdrachten én geeft de makers van morgen een kijkje achter de schermen van de creatieve wereld.
Communicatie in tijden van Corona: we zijn er nu allemaal druk mee. Voor onze vrienden van Bex Communicatie is crisiscommunicatie hun specialiteit; zij weten wat wel en niet goed werkt. Om ons allemaal een handje te helpen, hebben zij een document gemaakt met adviezen en praktische tips rondom het coronavirus en crisiscommunicatie. Doe er je … Lees Meer
Voor parkeer app ParkBee bedacht PauwR een geautomatiseerde advertentiecampagne waarmee zij bekende concurrenten zoals Q-Park en YellowBrick te slim af zijn.
Bij de 10e editie van de Dutch Interactive Awards heeft PauwR een DIA Award gewonnen voor de Fuze Tea campagne voor Coca-Cola European Partners. In de categorie Campagnes werd deze hyperlocal campagne beloond met een Silver DIA Award!
Van 1 juli t/m 27 juli vind je op de 1e etage van de Bibliotheek LocHal het Roze Maandag Pop-Up Museum. Scheepens & Stichting Roze Maandag werken elk jaar samen aan een campagne die de boodschap van Roze Maandag uitdraagt. In de tijdelijke expo maak je kennis met de aankomende campagne én blik je terug … Lees Meer
Niet alleen Great Place to Work, maar zelfs Best Workplace. Door opnieuw in de top 3 te eindigen mag PauwR deze titel voeren samen met slechts 35 andere Nederlandse organisaties, waaronder DELA, Atlassian, Tony’s Chocolonely en Dopper. Tijdens de feestelijke bekendmaking ontvingen de digital marketeers uit Tilburg ook nog de ‘Special Award Ontwikkelen’ uit handen van host Viggo Waas.
PauwR lanceert Creative Lab om verhalen van bedrijven en merken beter te vertalen naar digitaal.
Vakjury betitelt de film Sioux van Veldkamp Produkties als ‘fenomenaal spektakelstuk’ bij uitreiking Gouden Reiger Tijdens ‘De Avond van de Opdrachtfilm’ die 1 november plaatsvond was Veldkamp Produkties aanwezig dankzij een nominatie in de categorie ‘Kwaliteit / Effectiviteit’ met de film ‘We Bring High-Tech To Life’ die door Veldkamp Produkties geproduceerd is in opdracht van … Lees Meer
In opdracht van The Fabric of Home fotografeerde Rene van der Hulst de ‘Exclusives’ lijn voor het nieuwe Montèl magazine, art-direction Wilma Tichelaar.
TALK ABOUT gaat diverse PR- en communicatieactiviteiten uitvoeren voor Hilding Anders Nederland (bekend van o.a. Pullman en Eastborn).
PauwR gaat via dochterbureau Allisy ‘Innovation as a Service’ aanbieden. Samen met consultants Noud van den Eerenbeemt en Orpheo Bena is PauwR dit nieuwe bureau gestart, waarin alle partijen een aandeel hebben.
Kärcher wilde haar partnership met de Zwarte Cross op een ludieke wijze laten ondersteunen door een online campagne. Hiervoor ontwikkelde PauwR een speciale Snapchat-filter die perfect aansloot op het motto van de Zwarte Cross “Leven vóór de dood”. De filter bereikte uiteindelijk meer dan 6 keer het aantal bezoekers van de Zwarte Cross, bijna 1,5 miljoen mensen!
Expert heeft voor PauwR gekozen voor de strategie en uitvoering van haar digitale marketing. Het Tilburgse bureau gaat de ‘retailketen van het jaar’ ondersteunen bij het realiseren van haar ambitieuze doelstellingen. De samenwerking behelst naast strategie en uitvoering ook conceptontwikkeling, contentcreatie en conversie-optimalisatie. “We hebben ons kompas herijkt en kunnen nu volle kracht vooruit”, zegt e-commerce manager Jeroen Menheere van Expert.
DOCK14 is de nieuwe naam van de Bevlogen Reclamemakers uit Oisterwijk
Digital marketingbureau PauwR en chatbot-expert Flow.ai gaan samenwerken om adverteerders nog beter te ondersteunen op het gebied van chatbots. De verwachting is dat mensen over twee jaar vaker conversaties voeren met een chatbot dan met hun eigen partner. De twee Tilburgse bedrijven bieden the best of both worlds: PauwR verzorgt de content van de chatbot, terwijl Flow.ai de onderliggende techniek ervan levert.
De ontwikkelingen in online marketing zijn zelfs voor gekwalificeerde marketeers nauwelijks bij te houden. Toch hechten steeds meer organisaties er veel waarde aan om kennis op dit gebied in huis te hebben, juist vanwege het groeiende belang ervan. Vanaf nu kunnen (online) marketeers van deze bedrijven en instellingen voor onbeperkt telefonisch onlinemarketingadvies terecht bij Pym (www.pym.today). Sparren en informatie en inspiratie opdoen bij ervaren specialisten voor een vast laag bedrag per maand.
Het Online Marketing Bureau van Claudia en Jules Van Hoef verhuist per 1-1-2018 naar het hippe, inspirerende en innovatieve Gebouw 88 in de spoorzone. Het is een mooi stuk historie van Tilburg en tegelijkertijd de toekomst van Tilburg. Zij vestigen zich hier per 1-1-2018.
FONK Magazine publiceerde op 29 november de jaarlijkse top 50 beste bureaus van Nederland. Deze bureaus hebben bewezen goed voor hun klanten en werknemers te zorgen. Estate kreeg een mooie 7,8 van haar klanten en is specialist in B2B. Het was nog lang onrustig in Tilburg…
Jeroen van IJzendoorn, merkdenker en strateeg bij Factor Tachtig heeft zich aangesloten bij het internationale 23plusone Friends netwerk. Met de 23plusone methode maak je gebruik van de 24 fundamentele drijfveren van de mens om ze te verbinden met je merk.
Factor Tachtig is al langer leverancier van het inbound marketing platform HubSpot. Daar plakken de Liempdse merkmakers nog een heuse titel aan vast. Factor Tachtig is Silver Partner geworden van HubSpot. Daarvan zijn er op dit moment slechts zes in Nederland.
‘Een voorbeeld voor alle content marketing aanpakken. Een in alle aspecten gedurfde en consistente aanpak’, aldus de jury van de Grand Prix Content Marketing Awards tijdens de uitreiking van 16 november. Factor Tachtig is apetrots op de gouden award voor B2B die het team samen met SAP Nederland mocht ontvangen voor de Run Live Truck-campagne.
De Rooi Pannen staat voor kwalitatief, hoogstaand onderwijs en is uniek in zijn soort, de regio en véél meer dan een school. Het 50-jarig jubileum bleek de perfecte gelegenheid om het nieuwe communicatieconcept te lanceren. De leerling staat al jaren centraal, maar nu ook online in the spotlight.
Voor een nieuwe eventlocatie ontwikkelde de studio van MIXED.Industries een naam, huisstijl en online strategie. Een van de meest belangrijke usp’s van deze locatie is de perfecte plek. De eventlocatie is gelegen aan de snelweg A58. De naam Auditorium58 is daar direct uit voortgekomen.
MIXED.Industries realiseerde ook de website, de social kanalen, friste de google vermelding op en zorgde voor online aanwezigheid op specifieke locatiesites. Een uitgebreide search-campagne is inmiddels gepland.
In opdracht van Bureau Zuid in Tilburg realiseerde Rene van der Hulst de fotografie voor de nieuwe kozijnen en deuren productbrochures voor Alku. Vijf locatie’s in Nederland werden bezocht en vastgelegd om een optimaal beeld te geven van de mogelijkheden en kwaliteit van Alku. Art-direction : Joost Robben, styling : José Martens
Wandsfeer op maat ( 378 x 475 cm ).
De campagne voor Future Proof werd bekroond met de Bouwkennis Marketing Jaarprijs 2017! En ja, dat we ‘as beste’ uit de bus kwamen mogen we best van de ehhh … daken schreeuwen, toch? 😉
Flashpoint is wél betrokken bij het komende WK voetbal met de lancering van de nieuwe officiële webshop van de Belgische bond! Check op shop.belgianreddevils.be!
Vanuit mijn onderneming Fierce Marketing ben ik vanaf nu beschikbaar als digital marketeer.
Per 1 is Carline Klijn – van Best een communicatiebureau gestart. Wat gaat dit lid van onze communicatieclub precies doen?
Onze in 10 jaar opgebouwde en uitgediepte – kennis, kracht en creativiteit gebundeld in een fysieke verzameling content. Een Merkwaardig Boek, in alle betekenissen van het woord.
Deze case is een blauwdruk voor de toekomst van marketing: Permission Based Marketing. Consumenten krijgen niet ongevraagd reclame te zien, maar kiezen er zelf voor of zij de boodschap interessant genoeg vinden om deze te bekijken. Door optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden die de huidige techniek te bieden heeft, kiest de doelgroep zelf of zij meer relevante uitingen te zien krijgt.
Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.