Na een lang en intensief juryberaad op 27 maart jongstleden waarbij alle inzendingen beoordeeld zijn door de voltallige jury, zijn de nominaties voor De Bonk 2017 bekend. De genomineerde makers en merken per categorie zijn.
Corporate Communicatie/ intern
- Geen nominatie(s)
Corporate communicatie/ extern
- Run Live Truck (SAP Nederland) – Factor Tachtig
- De Rooi Pannen (De Rooi Pannen) – New Brand Activators
Marketingcommunicatie/ reclame
- Buro Werktuig (Jongerenpunt Midden Brabant) – Scheepens
- Zeeman. Zo eenvoudig kan het zijn” (Zeeman) – Persuade
Marketingcommunicatie/ activatie & promotie
- Opel Destination Good Life (Opel Nederland) – Louder . brand activation
- European First – Facebook Dynamic Video Case (Ford Nederland) – Greenhouse Group
Design
- LookAdd. Bril met verwisselbare magnetische covers. (Flier Brilmode/Loo Occhiali SRL) – Koudijs buro voor ontwerpen BV
- FC KLUIF ( FC KLUIF) – Studio Kluif
- Uncle Orange (Uncle Orange) – Studio Kluif
Interactief, digitaal en sociale media
- CompliMentos (Perfetti van Melle/Mentos) – YourSocial
- Ongewoon Tilburg. Leo Alkemade geeft een ticket to Tilburg aan… (City Marketing Tilburg – City Marketing Tilburg i.s.m. Full Frame en PauwR)
- Opel Destination Good Life (Opel Nederland) – Louder. brand activation
Events & Media
- Don’t Mix What You Can’t Fix (Searious Business) – Stratego Branding
- Capgemini Big Talent Day (Capgemini) – Louder . brand activation
Beeldcommunicatie
- De Elementen van Smaak (Bij Robért/Robért van Beckhoven) – Peek Creative Studios
- ZiN Inspiratie Lab (Sligro) – New Brand Activators
- Imagineering the future (City of Imagineers) – GIG creative film production
- Wij zijn NAC, wij zijn terug (NAC Breda) – GIG creative film production
Gefeliciteerd met deze mooie prestatie! We wensen de genomineerde makers en merken veel succes tijdens de uitreiking van de Bonken op 19 april aanstaande.