Donderdag 13 april stond CCB Enter the Firm op de agenda. Een kijkje achter de schermen en geïnspireerd naar huis gaan met een tof verhaal. Dat was precies wat het beursgenoteerde CM.com in Breda te bieden had. Zo’n event op een donderdagmiddag wat je niet had willen missen.
Door CM.com worden bijna 𝟖 𝐦𝐢𝐥𝐣𝐚𝐫𝐝 𝐛𝐞𝐫𝐢𝐜𝐡𝐭𝐞𝐧 per jaar; van smsjes tot e-mail en WhatsApp voor haar klanten verstuurd. Klanten gebruiken het 𝘊𝘰𝘯𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯𝘢𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘮𝘦𝘳𝘤𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘧𝘰𝘳𝘮 van CM om hun klantcontact beter te laten verlopen. Innovatief en helemaal van deze tijd. En dat zijn niet de minste klanten!
Na een rondleiding over de campus van CM.com nam CTO Jan Saan ons mee in de wereld van conversational commerce. Een verhaal waar klantbeleving centraal stond en waar we de hele customer experience en operationele oplossingen van de Formule !Heineken Dutch Grand Prix de revu passeerden.