Als er in deze uitdagende tijd van afstand houden iets belangrijk is om je bedrijf draaiende te houden, dan is het contact en dialoog met je klanten en relaties. Dat kan op verschillende manieren. Een webinar is een van de krachtigste en meest levendige manieren om elkaar virtueel te ontmoeten. Het gaat iets verder dan een videovergadering via Microsoft Teams, Skype of Zoom. Maar kun je zelf een webinar organiseren? Wat heb je daarvoor nodig? Waar moet je op letten? Hoe lang duurt een webinar eigenlijk? En hoe werf je deelnemers? Bij wie kun je aankloppen voor hulp?
Spreker: Hedwyg van Groenendaal
Hedwyg van Groenendaal gaat het ons uitleggen in een webinar van 45 minuten, speciaal voor CCB-leden en hun introducés. Tijdens het webinar zal ze haar kennis en ervaring met ons delen, en ze zal onze vragen beantwoorden. Hedwyg studeerde bouwinformatica aan de TU Eindhoven en is een zeer ervaren specialist op het snijvlak van technologie, informatie en communicatie. Ze is onder meer actief als digital marketeer bij Seats2Meet en adviseert op het gebied van chatbots en voice oplossingen.
Datum
Donderdag 14 mei 2020
Tijd
20:00 – 20:45 uur, aansluitend virtuele naborrel. Kort voor de start van het webinar zal je de link naar de livestream ontvangen.
Gratis aanmelden
Het webinar is toegankelijk voor CCB-leden en introducés. Inschrijven kan tot en met woensdag 13 mei. Kort voor de start van het webinar zal je de link naar de livestream ontvangen. Deelname is voor leden en introducés gratis.
Ik wil graag een introducé aanmelden, maar omdat ik mezelf al aangemeld heb, lukt dat niet meer… Hoe kan ik dit oplossen?
Hoi Saskia,
Is het inmiddels gelukt om jou introducé aan te melden? Het helpt als je zelf eerst uitlogt, of jouw introduce inschrijft via een incognito venster. Tot donderdag! Mvg CCB
Had mezelf al aangemeld, maar ben helaas toch verhinderd.
Kan ik webinar na 14/05 terugkijken?
Hoi Marcel, De recording van het webinar zal naderhand beschikbaar zijn voor deelnemers en leden. Mvg CCB
?