CCB Webinar: Zo organiseer je een webinar

2

Als er in deze uitdagende tijd van afstand houden iets belangrijk is om je bedrijf draaiende te houden, dan is het contact en dialoog met je klanten en relaties. Dat kan op verschillende manieren. Een webinar is een van de krachtigste en meest levendige manieren om elkaar virtueel te ontmoeten. Het gaat iets verder dan een videovergadering via Microsoft Teams, Skype of Zoom. Maar kun je zelf een webinar organiseren? Wat heb je daarvoor nodig? Waar moet je op letten? Hoe lang duurt een webinar eigenlijk? En hoe werf je deelnemers? Bij wie kun je aankloppen voor hulp?

Spreker: Hedwyg van Groenendaal

Hedwyg van Groenendaal gaat het ons uitleggen in een webinar van 45 minuten, speciaal voor CCB-leden en hun introducés. Tijdens het webinar zal ze haar kennis en ervaring met ons delen, en ze zal onze vragen beantwoorden. Hedwyg  studeerde bouwinformatica aan de TU Eindhoven en is een zeer ervaren specialist op het snijvlak van technologie, informatie en communicatie. Ze is onder meer actief als digital marketeer bij Seats2Meet en adviseert op het gebied van chatbots en voice oplossingen.

Datum

Donderdag 14 mei 2020

Tijd

20:00 – 20:45 uur, aansluitend virtuele naborrel. Kort voor de start van het webinar zal je de link naar de livestream ontvangen.

 

Gratis aanmelden

Het webinar is toegankelijk voor CCB-leden en introducés. Inschrijven kan tot en met woensdag 13 mei. Kort voor de start van het webinar zal je de link naar de livestream ontvangen. Deelname is voor leden en introducés gratis.

Ingeschreven leden:

Ingeschreven introducés:

5 reacties

Geef een reactie

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close