Doloris’ Data driven experience marketing
Eindelijk is het dan zover, we mogen met CCB weer in real life bij elkaar komen voor inspiratie en verwondering met een bourgondisch vleugje. Dat op zich is al een beleving, maar we gaan dit ook nog eens doen op een locatie waar echt alles draait om beleving. Namelijk Doloris’ Meta Maze in Tilburg. Het grootste kunstdoolhof ter wereld opende in april 2019 haar deuren en nu precies twee jaar later gaan de oprichters Joep van Gorp en Mathijs Verhagen ons alles vertellen over de ontwikkeling van de experience economy, hoe je daar als marketingorganisatie succesvol een plek in kunt veroveren en de rol van data driven marketing daarbij.
Bijpraten en verdwalen
In de nieuwe loungebar van Doloris’ Meta Maze hebben we na de dosis aan inspiratie meer dan genoeg ruimte en mogelijkheden om met een goed glas bier of wijn eindelijk weer met elkaar bij te praten. En aangezien de avond in het teken van beleving staat, ben je natuurlijk ook van harte uitgenodigd om zelf te gaan verdwalen in de surrealistische wereld van Doloris waar al je zintuigen op scherp worden gezet en je verbeelding en nieuwsgierigheid worden geprikkeld.
Datum en programma
Dinsdag 29 juni 2021
18:30 uur ontvangst
19:00 uur Datadriven marketing in de experience economie
20:00 uur Verdwalen in Doloris’ Meta Maze en bijpraten onder het genot van een borrel
22:30 uur einde / vertrek
We zijn qua eindtijd en aantal personen afhankelijk van dan geldende richtlijnen van het RIVM. De aangegeven eindtijd kan afwijken en het aantal gasten kan beperkt zijn. Meld je dus snel aan, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Locatie
Doloris’ Meta Maze
Spoorlaan 21
5038 CB Tilburg
Aanmelden
Schrijf je nu in via deze pagina. Dit kan tot en met vrijdag 25 juni. Je inschrijving is bindend, afmelden kan tot uiterlijk maandag 28 juni 12.00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl. Deelname voor leden is gratis. Introducés betalen €35,-. Voor introducés die in 2021 lid worden van CCB, geldt dat €35,- in mindering wordt gebracht op het lidmaatschapsgeld.