Proef de stilte.
Op donderdag 24 november gaan de deuren voor ons open en ben je welkom voor een kijkje in de brouwerij van La Trappe, een van de mooiste en ‘rijkste’ merken van Brabant.
Op een steenworp van Tilburg, verscholen in het groen, ligt een oase van rust: de abdij Onze Lieve Vrouw van Koningshoeven. Thuis van de cisterciënzer monniken; beter bekend als de trappisten. Hun geloofsleer draait onder meer om het verrichten van goede werken met de opbrengst van noeste arbeid. Dat doen de paters van Koningshoeven sinds 1884 vooral met het brouwen van La Trappe, het biermerk dat met slechts met 9 andere brouwerijen het predicaat ‘Authentic Trappist Product’ mag voeren.
In 1999 gaat de abdij samenwerken met Bavaria, het huidige Royal Swinkels Family Brewers. Lang voor het woord purpose in zwang raakt, wordt in Berkel-Enschot van de brouwerij al een sociale onderneming gemaakt. Het merk La Trappe belichaamt een doorlopende zoektocht naar balans tussen commercie en menselijke waarden. Hoe pak je dat aan? Welke doelen stel je met marketing als je het maximum van je productiecapaciteit al hebt bereikt? Hoe verhoudt het vaak luidruchtige karakter van marketing zich met het thema ‘Proef de stilte?’
Datum
Donderdag 24 november 2022
16:00 – 19:00 uur
Programma
16:00 uur inloop
16:30 uur rondleiding
17:30 uur presentatie
Aansluitend borrel & napraten
Locatie
Eindhovenseweg 3
5056 RP Berkel-Enschot
Aanmelden
Dit kan tot en met maandag 21 november. Als je je inschrijft, gaan we ervan uit dat je komt. Afmelden kan tot uiterlijk woensdag 23 november 12:00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl. Toegang voor leden is gratis, introducés betalen € 35,-.