Zo bouw je emotioneel aantrekkelijke merken en organisaties
Hoewel we denken dat de keuze die we maken sterk afhankelijk is van eigenschappen en voordelen, komt het allemaal op één ding neer: hoe voel ik me hierbij? Of je nu werkt aan de marketing en communicatie rond producten, diensten of organisaties: het is de kunst om mensen aan te spreken op hun positieve drijfveren. ‘Emotive branding’, of in goed Nederlands: hoe bouw je emotioneel aantrekkelijke merken en organisaties? Het antwoord van Dr. Kim Cramer en Alexander Koene heeft niet alleen een wetenschappelijk fundament, het zal je óók inspireren en richting geven.
Over Dr. Kim Cramer
Dr. Kim Cramer was na haar afstuderen als onderzoeker en docent verbonden aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) van de Universiteit van Amsterdam. In 2005 promoveerde ze daar op het onderwerp merkportfolio-management. Daarna werd Kim partner bij Positioneringsgroep. In 2011 richtte ze met Alexander Koene het bureau BR-ND op. Naast het ondernemerschap is Kim gastdocent aan diverse Universiteiten en Hogescholen.
Over Alexander Koene
Na zijn opleiding aan de Hogeschool van Amsterdam werkte Alexander Koene in diverse internationale marketingfuncties bij Mars, BAT en Procter & Gamble. In 2001 trad hij toe tot Positioneringsgroep waar hij werkte als managing partner tot hij in 2011 met Kim Cramer BR-ND oprichtte.
Programma CCB College
19:00 u Ontvangst
19:30 u Aanvang college
21:00 u Napraten onder het genot van een borrel
22:00 u Einde/vertrek
Locatie
Hercules 22
5126 RK Gilze
Een originele locatie voor een onvergetelijk zakelijk evenement! Auditorium58 zorgt voor een unieke touch. Modern en van alle mogelijkheden voorzien om uw zakelijke evenement tot een succes te maken. Zij bieden meerdere ruimtes aan, allen voorzien van de nieuwste multimedia technieken. Er zijn meerdere spreek- en workshopruimtes, een gezellige bar/foyer met aansluitend een ruim balkon en het auditorium met een capaciteit van 200 personen.
Aanmelden en voorwaarden
Schrijf je nu in via de website. Deelname voor leden kost € 35,-, inclusief een 23plusone-kaartset (t.w.v. € 23,10), koffie, thee, wijn/bier/fris en hapjes. Introducés betalen € 75,-. Voor introducés die in 2018 nog lid worden van CCB, geldt dat € 40,- in mindering wordt gebracht op het lidmaatschapsgeld. Inschrijven kan tot maandag 5 februari. Je inschrijving is bindend, afmelden kan tot uiterlijk 5 februari 12.00 uur en uitsluitend per e-mail naar: info@communicatieclub.nl.