Bij PauwR zijn ze al jarenlang heel goed in het ‘telling’ gedeelte van ‘storytelling’. Maar klanten en partners betrokken hen ook steeds vaker bij ‘de story’. Niet zozeer bij het bedenken ervan, maar wel bij het vertalen van het verhaal naar digitaal. En ze merkten dat ze daarmee nog meer impact kunnen maken. Daarom lanceerden zij: Creative Lab!

Wist je dat 50-80% van het succes van een campagne afhangt van de boodschap en de visuals (bron: Google)?

Laboranten
De ‘laboranten’ van Creative Lab vertalen het concept naar specifieke uitingen voor verschillende digitale kanalen. Hun ervaring met concept, data, design en copy komt hierbij maximaal tot zijn recht. Het Creative Lab team van PauwR bestaat uit een vast team van gespecialiseerde ‘laboranten’ met daaromheen een flexibele schil van interne en externe specialisten.

In het ‘Creative Lab’ mengen zij de ingrediënten data & tech, strategie & merk, media, creatie en psychologie tot … tja, tot van alles eigenlijk. Van krachtige concepten tot verrassende video’s. Van ‘snappy’ Snapchat filters en lenzen tot indrukwekkende Instagram Stories. En van dynamische datagedreven banners tot spraakmakende Spotify campagnes. In de juiste verhoudingen leiden deze ingrediënten tot impactvolle creaties waarmee bedrijven en merken hun doelgroepen kunnen bereiken én ‘beraken’.

Portfolio
Creative Lab werkt al voor vele merken waaronder Coca-Cola (Snapchat Lens & datagedreven Facebook campagne), Kwantum (o.a. banners, video, Spotify), Melitta (concept & video) en Kärcher (Snapchat filter + campagne).

Creative Lab in 19 seconden: https://youtu.be/s2yfp-JWVGo

Geef een reactie

Bij het gebruik van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close